reklama

.Music is what feelings sound like.

Rodičia ma viedli odmalička okrem športu aj k hudbe. A tak som ako novopečená prváčka s dvoma zapletanými vrkočmi stále pre ZUŠ-kou. Na perách nadšený úsmev a na chrbte gitara. Nejaký talent som určite aj mala a ten chýbajúci sa moja učiteľka snažila doháňať trieskaním pravítka o moje prsty pokiaľ som zle vybrnkávala, alebo nevedela noty. Prvé štyri roky som hviezdila na triednych koncertoch a zvyšné dva bola gitara skôr koníčkom mojej maminy ako mojim. Vďaka časovej tiesni a prehnaným sympatiám voči športu som zavesila gitaru na klinec. Avšak láska k hudbe? Tá ostáva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Angus&Julia Stone
Angus&Julia Stone 

Hudba je pre mňa okrem iného aj spôsobom relaxu. Chillíček pri hudbičke – to je moje. Stačí desať minútová cesta autobusom a iPod, útroby mojej izby a repráčiky, či ležať si vonku niekde na deke a hudbička z telefóniku. Whatever!
Ak tu stále sedíš, prepracoval si sa práve k tomuto riadku a si zvedavý, čo by som si pustila práve teraz, kebyže chcem riadny relax, pomôžem Ti. Prihadzujem názorné ukážky.

Birdy! Jedna z mojich .chill. favoritiek, včera oslavujúca 16. narodeniny s hlasom bohyne. Úžasná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kryštof - gitarka - svojské texty. Podľa môjho gusta.

Tomáš Klus je pesničkár jak delo a jeho pesničkami by som vedela relaxovať aj dva dni v kuse. Vyberám Pocity (hudba+text).

Angus&Julia Stone sú súrodenci, pochádzajú z Austrálie a okrem toho, že sú riadny swageri aj geniálne spievajú.

Túto pesničku od Daniela Ahearna som počula prvý krát vo filme No Strings Attached a hneď som si dala pause, vygooglila pesničku, dopozerala fim a odvtedy si na nej fičim.

Tracy mi prvý krát poslal kamoš a okrem toho, že som bola najprv presvedčená, že to spieva muž, sa mi ani moc nepozdávala. Láska na druhé počutie? To rozhodne!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K Ludovicovi ma nasmerovala karátka Mery, ktorá mi ho prvý krát hrala sama na klavíri - niečo nadpozemské. Všetky jeho skladby v iPode a položka v "To do list" - zúčastniť sa jeho koncertu.

Slovenský zástupca Komajota. Pohodová kapelka a táto je moja obľúbená z ich albumu.

Čerešnička na torte. Ewa Farná a Je to kráľ. Tá pesnička sa mi páči vo všeobecnosti, ale v tomto prípade, live v rádiu Expres, ju zaspievala rozhodne najkrajšie a priam božsky. Zimomriavky a poklona!

Marta Páleníková

Marta Páleníková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ak vo svojom živote hľadáme niečo veľké a neskutočné, iste sme zabudli otvoriť oči. pretože šťastie často znamená uvidieť jednoduché veci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu