reklama

najväčším liekom proti smútku je vďačnosť.

nespokojný? zatiaľ čo ty sa sťažuješ na svoj život a problémy, ktoré máš, niekto iný bojuje o prežitie. keď si toto uvedomíme, prídu nám často naše vlastné problémy a boliestky malicherné. najväčším liekom proti smútku je vďačnosť! pokiaľ sa dokážeme tešiť z maličkostí a detailov, pokiaľ si dokážeme tieto veci vážiť, meníme svoj pohľad na život. john wooden povedal: ,,It's the little details that are vital. little things make big things happen."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

ak vo svojom živote hľadáme niečo veľké a neskutočné, iste sme zabudli otvoriť oči. pretože šťastie často znamená uvidieť jednoduché veci.

bolo to nedávno. mala som zvláštne obdobie. bolo veľa vecí, ktoré mi prinášali radosť, ale vidina vlastných problémov a nie dokonalo šťasné dni mi bránili tešiť sa zo života naplno. pár dní dozadu nastala tá pravá jar. vytiahla som z pivnice bicykel a začala ho opäť používať ako dopravný prostriedok - všade rýchlo, zadarmo a prakticky. len táto jazda na bicykli ma tešila. vietor prečesáva vlasy a príjemne naráža do tváre, žiadne nervózne tetušky v autobuse, ani nič podobné. keďže pešo by to trvalo trošku dlhšie, až bicykel ma doviezol do prírody. neďaleko od domu kde bývam je váh. medzi váhom a jeho ramenom je ostrovček s perfišným miestom na čilovanie (oddych). len tak som si tam chodila každý deň a ležala v tráve, počúvala ako sa rozčvirikali vtáčiky, cítila prvé jarné slnko, vôňu lesa a obrovský kľud. uvedomila som si aká dokonalosť je v týchto obyčajných veciach a mala som tak dobrú náladu. z čoho? ..malé veci, ktoré robia veľké veci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

na víkend som bola doma, s rodinou. rodičia boli odcestovaní. málokedy si uvedomujeme, pretože to často bereme ako samozrejmosť, aká krásna a nezištná je súrodenecká láska. keď sa človek odsťahuje z rodného domu, je s viacerými ľuďmi v častejšom kontakte ako práve s tými najbližšími - súrodencami. a predsa sa máte tak radi. to je láska, ktorá len tak nevyšumí. keď mi môj najmladší brat po víkende strávenom spolu volá v pondelok zo školy do odchádzajúceho vlaku, že kedy znovu prídem, lebo je somnou vždy tak dobre a že mu už chýbam a že ma ľúbi, uvedomila som si aká som šťastná. aké mám šťastie že mám okolo seba takýchto ľudí a ako veľmi šťastnou ma robia. tento bráško ma 13 rokov, mala by ním trieskať puberta a o citoch by moc rozprávať nemal. malé veci, ktoré robia veľké veci. buďme vďačný za všetky maličkosti a budeme oveľa šťastnejší.

Marta Páleníková

Marta Páleníková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ak vo svojom živote hľadáme niečo veľké a neskutočné, iste sme zabudli otvoriť oči. pretože šťastie často znamená uvidieť jednoduché veci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu